ترجمه آهنگ های ترکی

ترجمه آهنگ

ترجمه آهنگ yandım ay aman

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۱۰ ق.ظ

متن و معنی اهنگ Yandim Ay Aman از Alican Hemid

 

Yandım ay aman, ay aman, ay aman

سوختم ای امان، ای امان، ای امان

 

Öldüm ay aman, ay aman, ay aman

مردم ای امان، ای امان، ای امان

 

Sevdim ay aman, ay aman, ay aman

عاشق شدم ای امان، ای امان، ای امان

 

Neyləyim?

چیکار کنم؟

 

Tərk eyləyib getdin məni

منو رها کردی و رفتی

 

Verdin mənə dərdi qəmi

برای من درد و غم رو باقی گذاشتی

 

Tərk eyləyib getdin məni

منو رها کردی و رفتی

 

Verdin mənə dərdi qəmi

برای من درد و غم رو باقی گذاشتی

 

Sevəcəm mən yenə səni

من دوباره دوستت خواهم داشت

 

Sevəcəm mən yenə səni

من دوباره دوستت خواهم داشت

 

Sevəcəm mən yenə səni

من دوباره دوستت خواهم داشت

 

Neyləyim?

چیکار کنم؟

 

Yandım ay aman, ay aman, ay aman

سوختم ای امان، ای امان، ای امان

 

Öldüm ay aman, ay aman, ay aman

مردم ای امان، ای امان، ای امان

 

Sevdim ay aman, ay aman, ay aman

عاشق شدم ای امان، ای امان، ای امان

 

Neyləyim?

چیکار کنم؟

 

Yandım ay aman, ay aman, ay aman

سوختم ای امان، ای امان، ای امان

 

Öldüm ay aman, ay aman, ay aman

مردم ای امان، ای امان، ای امان

 

Sevdim ay aman, ay aman, ay aman

عاشق شدم ای امان، ای امان، ای امان

 

Neyləyim?

چیکار کنم؟

 

معنی موزیک ای امان ای امان از آلیکان حمید

 

Əhd eyləyib tutduq dilək

با هم عهد بستیم و آرزو کردیم

 

Bel bağlayıb verdim ürək

بهم تکیه کردیمو و بهم دل دادیم

 

Əhd eyləyib tutduq dilək

با هم عهد بستیم و آرزو کردیم

 

Bel bağlayıb verdim ürək

بهم تکیه کردیمو و بهم دل دادیم

 

İnanmazdım bilsəm gərək

باور نمیکردم حتی اگه میدونستم

 

İnanmazdım bilsəm gərək

باور نمیکردم حتی اگه میدونستم

 

İnanmazdım bilsəm gərək

باور نمیکردم حتی اگه میدونستم

 

Neyləyim?

چیکار کنم؟

 

Yandım ay aman, ay aman, ay aman

سوختم ای امان، ای امان، ای امان

 

Öldüm ay aman, ay aman, ay aman

مردم ای امان، ای امان، ای امان

 

Sevdim ay aman, ay aman, ay aman

عاشق شدم ای امان، ای امان، ای امان

 

Neyləyim?

چیکار کنم؟

 

Yandım ay aman, ay aman, ay aman

سوختم ای امان، ای امان، ای امان

 

Öldüm ay aman, ay aman, ay aman

مردم ای امان، ای امان، ای امان

 

Sevdim ay aman, ay aman, ay aman

عاشق شدم ای امان، ای امان، ای امان

 

Neyləyim?

چیکار کنم؟

 

Yandım ay aman, ay aman, ay aman

سوختم ای امان، ای امان، ای امان

 

Öldüm ay aman, ay aman, ay aman

مردم ای امان، ای امان، ای امان

 

Sevdim ay aman, ay aman, ay aman

عاشق شدم ای امان، ای امان، ای امان

 

Neyləyim?

چیکار کنم؟

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۵
الیاس کیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی