ترجمه آهنگ های ترکی

ترجمه آهنگ

ترجمه آهنگ Hande Ünsal İyi misin

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۱۰ ق.ظ

‏Tutuyorum kendimi

‏Yine zar zor

‏Ama bak aramadım

 

‏Sen kim bilir kaçıncı uykundasın ?

‏Rahat mısın ?

 

‏Yoksa benim gibi berbat mısın ?

‏Onu da soramadım.

 

‏Sadece merak ettim

‏İyi misin ? Diye

 

‏İyi misin ? İyi misin ?

 

‏Bi kırık kalem bi yarım satır

‏Ağır geliyo ya sabır

 

‏Kalbim çığlık çığlığa

‏Yar sağır mısın aşka ?

 

‏Tutuyorum kendimi

‏Yine zar zor

‏Ama bak aramadım

 

‏Sen kim bilir kaçıncı uykundasın ?

‏Rahatmısın ?

 

‏Yoksa benim gibi berbat mısın ?

‏Onu da soramadım .

 

‏Sadece merak ettim

‏İyi misin ? Diye

 

‏İyi misin ? İyi misin ?

 

 

خوبی؟

 

هرجور هم ک شده دارم

از خودم مراقبت میکنم هرچند بازم سخته

ولی نگاه کن بهت زنگ نزدم

 

تو معلوم نیست الان با کدوم عشقت خوابیدی؟

راحتی؟

 

یا نه تو هم مثل من داغونی؟

اونو هم نپرسیدم

 

فقط نگران شدم

گفتم بپرسم خوبی؟

 

خوبی؟ خوبی؟

 

ی مداد شکسته ی خط ناتمام

صبر کردن سخته دیگه

 

قلبم فریاد فغان سرمیده

یار مگه تو نسبت ب عشق ناشنوایی؟

 

دارم خودمو هرجور هم ک شده

نگه میدارم هرچند بازم سخته

ولی نگاه کن بهت زنگ نزدم

 

تو معلوم نیست الان با کدوم عشقت خوابیدی؟

راحتی؟

 

یا نه تو هم مثل من داغونی؟

اونو هم نپرسیدم

 

فقط نگران شدم

گفتم بپرسم خوبی؟

 

خوبی؟ خوبی؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۹
الیاس کیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی